08.09.2009

Terminarea liceului :(


12 IUNIE 2008
Astazi ma intorceam de la scoala. Mergand pe strada mi-am dat seama ca e ultima data cand ma mai intorc de la scoala. Mi-am dat seama cat au trecut de repede anii acestia superbi de liceu. Mi-am dat seama ca s-a terminat cu viata aceea frumoasa de scoala si ca ma asteapta un alt ciclu al vietii, ma asteapta responsabilitati si eu" Miky "aceea naiva si nebunatica, devin femeia MIKY.Mi-e greu sa ma despart de 4 ani petrecuti acolo la mine in liceu, si cu bune, si cu rele.Mi-e greu sa ma despart de simpaticul meu coleg,pe care nu ii m-ai dau nume pt k toata lumea stie...colegul acela care era plin de viatza si radea la fiecare ora... Mi-e greu sa ma despart de colegele,prietenele mele, cu care am petrecut atatea clipe superbe.Mi-e greu...si imi curg lacrimi pe obraji... Dar cu toata asta simt in mine puterea de a lupta ce ceea ce ma astepata in continuare. Simt puterea sa iau viata in maini, si sa imi creez un statut asa cum trebuie. ....liceul s`a terminat si`mi pare rau:(....mai vreau sa ma plimb pe coridor....sa ma trimita profu in clasa....sa mai chiulesc oleq...si sa nu`mi pese de nimic....o sa`mi fie dor sa mai fiu copil...o sa-mi fie dor...
Oricum e un sentiment ciudat, care ma tulbura foarte tare. Cei care nu au trecut niciodata prin asta nu ma pot intelege. Nici eu nu credeam anul trecut de exemplu, ca imi va fi asa de greu sa ma despart de anii de liceu. In cinstea acestor ani frumosi, voi asculta cu drag melodia "Ani de liceu" :
Timp, incotro mergi ?Spre ce meleaguri noi grabit alergi ?Si cum poti intr-o ziSa schimbi in oameni mari niste copii ?Ani de liceu cu emotii la romanaScumpii ani de liceuCand la mate' dai de greuAni de liceu cand tii Soarele in manaSi te crezi legendarul Prometeu.Ani, ani de liceu...Ani, ani de liceu...Timp, nu fii hainSa mai fim liceeni macar putinSi, vrei ori nu vreiAnii de scoala verziSe duc si ei.....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu